دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
15.jpg

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله در بیانیه‌ای اعلام کرد: سگ هار آمریکایی بار دیگر با این اقدام حیله‌گرانه و وحشیانه خود نشان داد که تنها راه مقابله با این غده سرطانی، مبارزه تا نابودی کامل آنها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در پی شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله پیامی صادر کرد که به این شرح است:

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

رژیم غاصب، سفاک و نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی و البته حیله‌گری خود دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و دبیرکل حزب‌الله لبنان جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله که خواب را بر چشمانشان به حسرت گذاشته بود به شهادت رساند، اما به‌طور قطع آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی خفت‌بار یاوه گویان و مستکبران عالم به‌خصوص رژیم غاصب اسرائیل است.

سگ هار آمریکایی بار دیگر با این اقدام حیله‌گرانه و وحشیانه خود نشان داد که تنها راه مقابله با این غده سرطانی، مبارزه تا نابودی کامل آنها است. بی‌تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است که دست به ترور و کشتار می‌زنند.

اسرائیل و حامیان درنده آن ذلالتشان به حدی است که نمی‌توانند و نمی‌خواهند قبول کنند که حزب‌الله و جبهه مقاومت با این حیله‌ها و نقشه‌های شوم ترور، ذره‌ای از استقامت و مقابله آنها با کفر نمی‌کاهد و بلکه مستحکم‌تر خواهند شد و روز به روز با این نقشه‌های شوم، چهره‌ پلید و واقعی‌شان برای انذار مردم جهان نمایان می‌شود و به‌طور قطع این حرکت یکی از زمینه‌های زوال رژیم نامشروع اسرائیل خواهد بود.

حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرمانده مقتدر و مجاهد فی‌سبیل‌الله جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) محضر امام عصر(ارواحناله‌الفدا)، رهبر معظم انقلاب و تمامی شیعیان جهان، در کمال افتخار اعلام آمادگی می‌کند که در لبیک به فرمان داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(حفظه‌الله)، با جدیت تمام در کنار جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین ایستاده و تا آزادی قدس شریف به حمایت از رزمندگان مقتدر اسلام در جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.

رسول خواسته
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه تا نابودی کامل است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha